Αποστολή & Πληρωμές
Τρόποι Πληρωμής
Ολοκληρώνοντας την αγορά σας, σας προσφέρουμε 3 τρόπους πληρωμής για να διαλέξετε αυτόν που σας ταιριάζει καλύτερα:
1. Πληρωμή στο φυσικό μας κατάστημα με μετρητά ή κάρτα.
2. Με Πιστωτική κάρτα. Αν διαθέτετε πιστωτική κάρτα VISA ή MasterCard μπορείτε να τη χρησιμοποιήσετε χωρίς άγχος, αφού το rousias.gr καλύπτεται από τις πιο σύγχρονες προδιαγραφές ασφάλειας.
3. Με Κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό. Μπορείτε να καταθέτετε τα χρήματα για τις παραγγελίες σας σε έναν από τους παρακάτω λογαριασμούς:
ΤΡΑΠΕΖΑ ALPHA
ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΣ 133 00 2320 00 9110
IBAN: GR 25 0140 1330 1330 0232 0009 110
ΔΙΚΑΙΟΥΧΟΣ . ΡΟΥΣΙΑΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
ΤΡΑΠΕΖΑ ΠΕΙΡΑΙΩΣ
ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΣ > 50 27 09 80 35 421
ΙΒΑΝ GR 73 0172 0270 0050 2709 8035 421
ΔΙΚΑΙΟΥΧΟΣ ΡΟΥΣΙΑΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
ΤΡΑΠΕΖΑ EUROBANK
ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΣ> 0026.0065.33.0201115967
ΙΒΑΝ > GR 440 26 00650 000 330 20 111 59 67
ΔΙΚΑΙΟΥΧΟΣ ΡΟΥΣΙΑΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
Μετά την κατάθεση χρημάτων παρακαλούμε αποστείλατε το αποδεικτικό τραπέζης μέσω email στο info@rousias.gr ή τηλεφωνικά στο 2105736901, για να γνωστοποιήσετε ότι έγινε η κατάθεση.
Τα προϊόντα αποστέλλονται μετά από την επιβεβαίωση της κατάθεσης του ποσού της παραγγελίας.
ΠΡΟΣΟΧΗ: Παρακαλούμε σημειώσατε ότι καταθέτοντας χρήματα σε τραπεζικό λογαριασμό χρειάζονται 2-3 εργάσιμες ημέρες έως ότου εγκριθεί το χρηματικό ποσό που αποστείλατε.
Τρόποι Αποστολής
Οι παραδόσεις των προϊόντων πραγματοποιούνται μόνο στην ελληνική επικράτεια, εντός δύο – τριών (2-3) εργάσιμων ημερών μέσω εταιρείας Courier ή μεταφορικής αφού γίνει η επιβεβαίωση της παραγγελίας σου δωρεάν. Προκειμένου να ολοκληρωθεί η παροχή της Υπηρεσίας συναινείτε στη γνωστοποίηση των απαραίτητων στοιχείων σου προς την ως άνω εταιρεία (ονοματεπώνυμο, διεύθυνση, τηλέφωνο), ώστε να ολοκληρωθεί η παράδοση.
<< Προσοχή! Λόγω της κατάστασης που επικρατεί στις εταιρίες courier και μεταφορικές, η παράδοση ενδέχεται να καθυστερήσει. >>
Η διανομή των προϊόντων γίνεται από τις 9:00 μέχρι τις 19:00 από Δευτέρα ως Παρασκευή. Μόλις η παραγγελία φτάσει στη διεύθυνση παραλαβής, θα σου ζητηθεί υπογραφή προκειμένου να παραδοθεί.
Σε περίπτωση που ο λόγος επιστροφής αφορά σε λάθος της εταιρείας, η εταιρεία δεσμεύεται να αποστείλει εκ νέου courier στη διεύθυνση που μας έχεις ορίσει για την παραλαβή της παραγγελίας με δικά της έξοδα. Αν το εμπόρευμα φτάσει στον προορισμό του και δεν υπάρχει άτομο να το παραλάβει, τότε η συνεργαζόμενη εταιρεία ταχυμεταφοράς θα κάνει άλλες δυο προσπάθειες, τις επόμενες εργάσιμες, για να παραδώσουν το προϊόν σε σένα, αφήνοντάς σου μια ειδοποίηση για να επικοινωνήσεις με τον αρμόδιο εκπρόσωπό τους. Το χρονικό περιθώριο για να επικοινωνήσεις μαζί τους και να καθορίσετε την εκ νέου αποστολή του προϊόντος σε εσάς είναι 3 εργάσιμες ημέρες. Μετά το πέρας του συγκεκριμένου χρονικού διαστήματος το προϊόν επιστρέφεται αυτόματα στις αποθήκες μας. Όταν το προϊόν επιστραφεί σε εμάς, θα επικοινωνήσουμε μαζί σου για τις εναλλακτικές.
Σε περίπτωση που τα στοιχεία που καταχώρησες στη φόρμα δεν είναι σωστά η Εταιρεία δεν φέρει καμία ευθύνη για τη μη παράδοση.